Sider

søndag 12. september 2010

Nå har jeg endelig fått oppdatert bloggen min med bilder. Sliter litt med at noen bilder ikke legger seg riktig vei, men håper noen kan gi meg et tips om det.

Idag har jeg kopiert opp mange nye mønster som er bestilt fra Olaug's Quilt ( takk til Olaug) som har fått mange bestillinger på to av mine mønster. Flott start! Håper på positiv tilbakemelding fra flere andre jeg har dialog med :-))

I tillegg har jeg quiltet og sydd ca 20 klemmepunger. Litt usikker på hvor mange det blir enda, men de er morsomme. Bilder kommer :-)

I morgen skal jeg kjøpe meg ny pc, da vår gamle traver takket for seg på fredag. Ikke tegn til liv i den. Gleder meg på ny da.

Imorgen starter en ny uke, og den tror jeg blir spennende!!!

2 kommentarer:

  1. Du som tar masse bilder bør kjøpe deg en sånn: http://www.apple.com/no/imac/
    Du vil aldri angre:-)

    Lykke til.

    PS: Fotoklubben arrangerer fotokonkuranse med tema Høst. Premie er kun hederlig omtale, men det er artig å være med.

    Svein Kåre

    SvarSlett
  2. Hei nabon:-) Du verden så mye lekkert du lager Linda:-) Løperne dine er kjempefine:-)
    Hilsen Elin

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.