Sider

onsdag 13. juli 2011

Ferietid, men...

Jeg har tatt ferie, og hadde planer om å få unna alle pennal, vesker, strikketøymapper og toalettmapper mm før jeg tok ferie, men det greide jeg ikke. Bestillingene ramler inn, og jeg er veldig fornøyd med det. Så da gjør det ikke så mye at det er grått og kaldt ute. Har blitt mange mange timer på syrommet, og det trives jeg med.
Her er noen bilder av det jeg har laget de siste to dagene:

 Hege har bestilt pennal, og hun liker fargene mørk blå, syrinlilla og lys grå. Så da fant jeg fram disse stoffene. Håper hun ble fornøyd :-) JEg synes det blomstrete stoffet er aldeles nydelig.


 Flere strikketøymapper. Fargen på den øverste er mest riktig. Ble tatt uten blits.






                                       Veske til iPad

                                   Toalettmappe til Ola....

                          .... og Sunniva som skal på ferie med farmor MayBritt

                          Celine får nytt pennal til skolestart

3 kommentarer:

  1. Kjempemye fint du lager, og så er det så friske og gøyale stoffer. Men jeg lurer på en ting: Hvor kjøper du disse blondeglidelåsene? Vet jeg har sett de et eller annet sted, men ikke hvor.
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer og en god ferie.

    SvarSlett
  2. Så fina pennfodral med både vackra och roliga tyger.
    Ha det bra Marianne

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig tilbakemelding. Blondeglidelåsene har jeg kjøpt på lappedilla.no De er kjempelette å bruke, og veldig dekorative ;0).

    God sommer ;)

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.