Sider

mandag 12. september 2011

Ny symaskin...igjen

Jeg fikk problemer med Pfaff-maskina jeg kjøpte meg, den ville rett og slett ikke sy lenger. Det står at den ikke skal smøres, men jeg undrer jeg. Kommer for meg at den roper på olje ett eller annet sted..
Jeg fikk reklamert på den, og går tilbake til det jeg vet fungerer; Husqvarna Sapphire 875 Quilt. Fikk god pris på den, og jeg hadde en slik før jeg kjøpte broderimaskina mi, og har egentlig savnet den siden.
Husqvarna Sapphire 835 - 855 - 875Q
Reiser til syden i morgen tidlig, og denne står og venter på meg når vi kommer hjem igjen. Rubyen min er fortsatt på service, så jeg har vært uten maskin en del dager.... Ikke bra.

2 kommentarer:

  1. God tur og gratulerer med ny symaskin :-)

    SvarSlett
  2. Kjipt med symaskin som ikke virker....
    Jeg har også en "oljefri" symaskin, som jeg både rengjør og oljer en gang i blandt. Den har jeg hatt i 10 år og aldri hatt på service........
    Oljefri betyr at du skal levere den til smørning minst ett par ganger året....
    Ønsker deg en riktig fin ferie!

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.