Sider

fredag 17. august 2012

Rosa på badet

Denne uken har vi endelig hatt nydelig sommervær, og jeg har ikke sydd noe særlig. Har prioritert å sole meg og få litt energi fra varmen, og det gjør godt kjenner jeg. 

I dag har det imidlertid vært gråvær igjen, og syrommet er igjen inntatt. Har sydd vesker av noen gamle jeans for den lokale bruktbutikken, og dem viser jeg ikke fram her. Men denne starten på Rosa på Badet fra MyQuilt, den viser jeg gjerne fram. Har hatt lyst til å sy denne lenge, og har sett mange flotte utgaver av denne. Mye arbeid, men den blir bra fin, og jeg gleder meg til å få den ferdig. SOm dere ser, så hadde jeg ikke to like knotter til snøring, men pytt…

Lommene er rosa babycord.

20120817_224325

Bloggen har fått nytt utseende, og det er fordi jeg liker forandring. På samme måte som jeg liker å flytte om på stua med jevne mellomrom :-)

1 kommentar:

  1. Dette blir en fin rosa på badet ;o)
    Gratulerer med ommøbleringen på bloggen :O)

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.