Sider

fredag 25. januar 2013

Emner til pennal

I går og idag har jeg startet på et lite større pennal-prosjekt. Jeg skal delta på Kystbymessa i april, og til da har jeg blant annet tenkt å sy opp en del pennal med navn. Disse til jenter vil alle få blondeglidelås i passende farge. Er også i gang med en bunke guttepennal, men de er ikke kommet så langt enda.

20130125_212528

Gjorde likedan for et par år siden, og de gikk som varmt hvetebrød. Navnene har jeg valgt ved å se på statistikken hvilke navn som var populære i 2007; for de er jo skolestartere i år. Så vil jeg ta imot bestilling om det er andre ønsker. Pennal er morsomt å sy, og det er så mange fine farger jeg kan bruke Smilefjes

1 kommentar:

  1. Det kaller jeg å drive skikkelig markedsundersøkelser! Smart, og pennalene blir friske og lekre i fargene!

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.