Sider

fredag 23. august 2013

Krusbrikker og Lazy Angle

Igår sydde jeg også disse seks krusbrikkene med morsomme motiver fra et panelstoff jeg har hatt liggende i lengre tid. Synes de ble morsomme og fine, så disse blir det nok flere av. Disse her ble forøvrig solgt med en gang de ble lagt ut på Facebook siden min.

20130822_195939 (1024x912)

Jeg fikk også Lazy Angle linjalen i posten igår, og for å prøve den i full fart mellom andre prosjekt, så ble det denne brikken. Den er 45 cm i diameter, og blokkene jeg kuttet var 5”. Dette var en morsom og enkel teknikk. så denne kommer jeg til å bruke mer.

20130822_204021 (937x1024)

6 kommentarer:

  1. Hei.
    Ikke rart de krusbrikkene ble solgt med en gang,for de var knalltøffe.
    Lazy Angel linjalen er kjempegrei å bruke,så mange muligheter på en enkel måte.Nydelig rund brikke du laget i en fei:-)
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  2. Supersnygg cirkelduk du gjort. Blir lite nyfiken på LazyAngel-linjalen :)

    Ha en skön helg

    SvarSlett
  3. HAHAHA, gurimalla så morsomme de mug rugs'ene var. Utrolig gøye. :) Stilig lazy angel duk!

    SvarSlett
  4. Kjempestilige glassbrikker! Og veldig smart at du kan vaske dem, hvis de blir skitne (eller, de tåler kanskje ikke å bli vasket?)

    SvarSlett
  5. Tøffe krusbrikker, ikke rart de fikk ny eier i en fei :)

    SvarSlett
  6. Knallbra dei krusbrikkene. Ikkje rart at dei blei solgt med ein gong.

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.