Sider

fredag 9. august 2013

Sommerferien er over

Og det var supergodt å sette seg ved symaskina igjen. Har mange bestillinger som venter, og idag ble jeg ferdig med denne toalettmappen jeg hadde bestilling på. Det er til en liten tøffing som har bursdag. Spennede å se om den faller i smak.

I tillegg er jeg kommet i gang med alle pennal som skal være ferdige til skolestart. Håper de blir ferdige i morgen eller søndag.

20130809_171318 (1024x911)

Mens vi har vært på ferie, så har det da kommet litt forsyninger i posten. Glidelås fra PolarQuilt, og det samme er stoffene på nederste bildet. Webbingen har jeg bestilt på eBay. De skal brukes til hanker på vesker av dongeri. VEt ikke helt hvordan det blir, men det finner jeg ut etterhvert. Det ligger også en stor pakke fra stoff og stil på posten og venter på meg, med blant annet masse lerret i fine farger som er fine å bruke til baksider og slikt. Pluss masse stæsj Smilefjes 

20130809_171400 (768x1024)

De to lyseste stoffene er baksidestoffer, og dermed bredere enn vanlige stoffer. Tenkte å bruke disse til for inni vesker av gamle dongeribukser. Tror det blir fint Smilefjes 

20130809_171506 (768x1024)

6 kommentarer:

  1. Det var en tuff toalettväska Du sytt nu, tycker jag. Mycket fin!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. En riktigt tugg tuff toalettväska. Mottageren kommer att bli nöjd.
    Ha en bra dag.

    SvarSlett
  3. Supertøff toalettmappe! Flotte stoffer og andre saker! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Snakk om supertøff toalettmappe,mottakeren kommer til å bli fornøyd ja.
    Fine stogger +++
    God lørdag..

    SvarSlett
  5. Såå masse flott "snop" og toalettveska var tøff :)

    SvarSlett
  6. Knalltøff ! Og lekre glidelåser du har kjøpt!

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.