Sider

fredag 25. oktober 2013

Portemone fra Quiltemagasinet

Jeg synes det var så morsomt med et mønster for broderimaskin i siste Quiltemagasinet, at jeg måtte sy den med en gang. Og det gjorde jeg i går.

Vi i quiltelaget skal ha messe i morgen, men da fikk messe være messe, for denne ville jeg bare sy med en gang. Jeg lagde en hempe i hver side for å kunne ha en smal rem på. Fin sleskapsveske.

20131024_202543 (1024x576)

Det er ulike stoffer på lokket og selve vesken.

20131024_185110 (1024x576)

LAget en lomme på innsiden.

20131024_202749 (1024x576)

6 kommentarer:

  1. Så fin den blev och så snabb du var att sy den.
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  2. Detta mönster på en portmonä intresserade mig i Quiltemagasinet när den damp ner i brevlådan. Så därför var det extra trevligt att få se att Du just sytt en.Tack för titten!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Wow, så lekker den ble. Jeg prøvde å laste ned dette broderiprogrammet fra pc'en til minnepenna mi, VP3-fil, men fikk bare beskjed om at den ikke kunne krypteres. La det inn likevel, men Pfaff-maskinen min klarte ikke å lese det. Irriterende, for jeg har så lyst til å prøve meg på denne veska. Skjønner ikke hva som ble feil. Jaja, ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Så flott veske. Lekker.
    Denne skal jeg lage også - gleder meg :-)

    SvarSlett

Koselig at du legger igjen en kommentar.